Кошик 0

Гарантійні зобов'язання

При здійсненні покупки клієнт звертає особливу увагу на гарантію, так як це один з найважливіших аспектів. Жоден з нас не застрахований від різних непередбачених моментів в житті. Щось може зламатися, вийти з ладу. Для таких випадків гарантія і існує. Компанія TENKO турбується про всі своїх покупців. Нам важливий кожен клієнт. Ми надаємо гарантію на всю нашу продукцію (електричні котли та комплектуючі - рік). Висока репутація компанії TENKO підтверджується не словами, а діями!
Перед тим, як надіслати товари поштою покупцеві, наші менеджери і фахівці завжди перевіряють товари, щоб ви не отримали замовлення з будь-якими дефектами. Ми завжди в обов'язковому порядку страхуємо посилки на випадок, якщо з ними щось трапиться при доставці.
Компанія TENKO надає з товаром гарантійний талон і паспорт.

Гарантія не поширюється в наступних випадках:

ВІДСУТНІЙ ПАСПОРТ НА ПРИСТРІЙ ( «КЕРІВНИЦТВО ПО МОНТАЖУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ»)
ВІДСУТНЯ ВІДМІТКА до гарантійного талона ПРО ПРОДАЖ  і Проведення пуско-налагоджувальних робіт
ВІДСУТНЯ ФІРМОВА УПАКОВКА НА ПРИСТРІЙ
ПРИСУТНІ ОЗНАКИ САМОСТІЙНОГО РЕМОНТУ АБО ЗАМІНИ КОМПЛЕКТУЮЧИХ
ПРИСУТНІ ОЗНАКИ ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ МОНТАЖУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПРИСТРОЇВ
1.1 Гарантії виробника на ТЕН (нагрівальний елемент електрокотла).
1.1.1 Виробник гарантує нормальну роботу електрокотла за умови дотримання правил експлуатації і зберігання.
1.1.2 Гарантійний термін експлуатації 12 місяців з дня продажу споживачу.
1.1.3 Виробник зобов'язується протягом гарантійного терміну експлуатації безоплатно виправляти дефекти виробу або замінювати його, якщо дефекти не виникли внаслідок порушення покупцем правил користування виробом або його зберігання. Гарантійний ремонт здійснює підприємство-виробник або його представник.

Гарантійні зобов'язання не будуть застосовуватися в наступних випадках:

  • відкладеннях на Тені або інших відкладень;
  • на такі види робіт, як регулювання, чистка та інший догляд за пристроєм викладені в керівництві;
  • поломки, викликані замерзанням, надлишковим тиском та іншими подібними причинами;
  • корозійне пошкодження, скачки напруги живлення, природні явища, і стихійні лиха, пожежа, тварини, комахи (особливо таргани, мурашки, прусаки та ін.), попадання в жодних предметів;
  • відмови, спричинені неправильним експлуатації обладнання, або його поганим технічним обслуговуванням
  • викликані поганою роботою циркуляційного насоса;
  • ушкодження, викликані дією сторонніх осіб;
  • дефекти, викликані неправильним підключенням до електромережі або невідповідним напругою і т.п .;
  • відсутність в Керівництві позначки пуско-налагоджувальних робіт;

1.1.4 Підприємство - виробник не приймає претензії до якості роботи електрокотла і не проводить гарантійний ремонт у випадках недотримання вимог цього Керівництва або його відсутності, наявності механічних пошкоджень або слідів самостійного розбирання, ремонту або доробок, стихійних лих, пожеж.

1.2 Гарантії виробника на базову автоматику електрокотла.
1.2.1 Гарантійний термін експлуатації автоматики електрокотла - 12 місяців з дня продажу, але не більше 2 років з дня випуску на підприємстві-виробнику. Протягом гарантійного терміну експлуатації виробник виробляє безоплатно ремонт автоматики в разі невідповідності їх вимогам технічних умов при дотриманні споживачем правил зберігання, підключення, і експлуатації.
1.2.2 Автоматика електрокотла не підлягає гарантійному обслуговуванню в наступних випадках:

  • закінчення гарантійного терміну зберігання або експлуатації;
  • умови експлуатації і електрична схема підключення не відповідають «Керівництву по монтажу та експлуатації», опублікованому в даному документі;
  • комплектація вироби не відповідає опублікованій в даному документі (відсутність датчиків, перехідників, зміна електричної схеми, зміна номіналу комплектуючих виробів);
  • виріб має сліди механічних пошкоджень (порушення пломбування, нетоварний вигляд, підгоряння силових клем з зовнішньої сторони);
  • наявність слідів впливу вологи, попадання сторонніх предметів, пилу, бруду всередині вироби (в т.ч. комах), удару блискавки, пожежі, затоплення;
  • відсутність вентиляції і інших причин, що знаходяться поза контролем виробника.

1.2.3 Гарантія не поширюється на автомат захисту і механічні пошкодження датчиків.

1.3 Умови гарантійного обслуговування.
1.3.1 Гарантійне обслуговування електрокотла здійснюється при наданні правильно заповненого гарантійного талона і товарного чека.
Доданий нижче гарантійний талон при дотриманні передбачених умов дає право на безкоштовний гарантійний ремонт електрокотла, складових частин неналежної якості.
Гарантійний ремонт здійснюється силами авторизованого сервісного центру, інформація про який перебуває в додатку до даного талону. При її відсутності або недостовірності ви можете звернутися до кваліфікованого персоналу або в представництва компанії-виробника.
Зазначені в п.13.1 і 13.2 гарантійні строки обчислюються від дня продажу виробу. Дата продажу виробу вказується в гарантійному талоні і чеку покупки, при відсутності в талоні або чеку дати продажу, гарантійний строк обчислюється з моменту виготовлення виробу.
Дата виготовлення виробу зазначена на табличці з технічними параметрами, розміщеної на корпусі виробу.
Гарантійні терміни щодо електрокотлів та їх складових частин переданих споживачеві натомість електрокотлів та їх складових частин, неналежної якості, закінчуються в останній день гарантійного терміну, встановленого на замінений електрокотел або складову частину.

1.4 Дострокове припинення гарантійного терміну.
1.4.1 Гарантійний термін припиняється до закінчення зазначеного в пп. 13.1.2 та 13.2.1 періоду часу, при наступних обставинах:

  • порушення споживачем правил установки, зберігання, транспортування та експлуатації виробу;
  • експлуатація з несправною базової системою автоматики і зовнішньої системи управління рекомендовану для заміни;
  • самостійний ремонт, демонтаж, заміна складових частин, що порушують працездатність вироби;
  • нанесення виробу механічних пошкоджень;
  • невідповідність параметрів електромереж або умов експлуатації існуючих норм і стандартів;
  • використання виробу з метою, для яких воно не призначене;

1.5 Додаткові послуги та інформація.
1.5.1 Ми рекомендуємо скористатися послугами наших сервісних центрів для проведення щорічного профілактичного обслуговування обладнання з подальшою пролонгацією терміну гарантії на один рік.
Через мережу наших сервісних центрів ви можете придбати запасні частини та комплектуючі вироби до електрокотлів, а також отримати необхідну технічну консультацію. Адреси та телефони сервісних центрів ви можете дізнатися по телефону в головному сервісному центрі. Доставка обладнання в сервісний центр здійснюється власником обладнання за його рахунок.
Рішення про гарантійної або платній формі виконання ремонтних робіт протягом гарантійного терміну приймається працівником уповноваженої сервісної служби.
Після закінчення терміну дії гарантії компанія TENKO надає післягарантійне обслуговування. На складі у нас завжди знайдеться потрібна деталь, якщо ваша вийшла з ладу. Консультанти і далі будуть надавати вам допомогу у виникаючих питаннях. Компанія TENKO також здійснює ремонт і заміну комплектуючих.
Після продажу ми все одно продовжуємо піклуватися про наших клієнтів. Ви завжди можете задати питання співробітникам TENKO про товар. Кращі кваліфіковані фахівці завжди до ваших послуг.
Якщо у вас виникли питання про гарантійне і післягарантійне обслуговування звертайтеся за телефонами, вказаними нижче:

Понеділок - П'ятниця з 8.00 до 17.00

Субота - Неділя - вихідний
відсутність на корпусі вироби таблички з серійним номером;
відсутність системи безпеки в системі опалення;

тел. +38 (098) 227-51-19, +38 (063) 017-68-04

tenkoservice@gmail.com

Здійснюється консультативна підтримка для котлів Преміум і Преміум Плюс по експлуатації та обслуговуванню по e-mail: support@tenko.ua